happyneverafter.blogg.se

ett försök att få molnen att spricka upp och solens strålar värma mitt sorgsna ensamma hjärta

förkylning på gång..

Publicerad 2013-02-05 21:19:20 i

pust. det är svårt ta det lungt trots att man inte orkar nåt. men blir andfådd av minsta lilla känns det som så resten av kvällen ligger jag nog på sofflocket.

gubben kom hem tidigare än vanligt (19.00) men det var bara för att han varit på träningspass. han satte sig direkt vid datorn för att fortsätta jobba. jag blev upprörd över att jag var sjuk och han inte bryr sig och att jag inte orkar ha det så här och att det var bättre han var kvar på jobbet i stället för att komma hem och ignorera mig.. ingen respons direkt, han måste ju jobba. jag undrar hur hans kollegors familjer mår.. står de ut med att ha det så här också? fast.. det vore ju värt det om man blev kärleksfullt bemött åtminstone..

jag hoppas och önskar att jag får det lättare och lyckligare snart...... :'(

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Den ensammaste

Jag är en trettioettårig tjej som gör mitt bästa på att ta vara på livets små ljusglimtar trots att världens bekymmer vilar på mina axlar. Jag älskar min kära familj som bor alltför långt borta. Jag älskar min hund, promenader, vara i naturen, träna, musik, böcker, tidningar, filmer, tv-serier för att inte tala om mina nära vänner som håller mig flytande.. Jag älskar hoppet om en ljusare framtid.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela